środa, 4 września 2013

Wzór lilii - bluzka

  Skończyłam zapowiadany projekt bluzki we wzór lilii. Prawdę mówiąc, gdyby nie to, że w poprzednich postach dałam już zdjęcie zaczętej robótki, to chyba rzuciłabym to wszystko w diabły. Strasznie umęczyłam się przy tym wzorze. Przede wszystkim robiłam to wszystko prawie na oko, z małą pomocą opisu na Osince, z małą, bo moja znajomość rosyjskiego jest słaba. No, ale zawzięłam się i pomimo tego, że od pachy w dół prułam robótkę z 5 razy i to samo z rękawami, jakoś dobrnęłam do końca. Wydawało mi się, że schemat  jest jasny i czytelny, wystarczy tylko zmieniać wielkość szydełka, a tu klops. Robótka cały czas poszerzała się, w końcu jakoś doczytałam i drogą dedukcji doszłam do tego, że trzeba zastosować drugi schemat, bez tych wszystkich słupków w okrążeniu. Eureka! No, ale mam nauczkę, żeby na drugi raz dokładniej analizować schematy. I wydaje mi się, że niepotrzebnie zaczęłam robótkę 192 oczkami łańcuszka (48 motywów), bo ja robiłam swoja bluzkę z grubszej bawełny, nie z kordonka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz